Jordbær til frukost, shopping til lunsj.

Turen til London starta ikkje heilt smertefritt. Det var meininga at det skulle gå kjapt for seg, men den gong ei. Ikkje fekk vi noko vidare informasjon, og vi fekk håp om og om igjen om at NO skulle vi reise. Sukk. Ikkje dinna gongen helde. Flyet skulle gå så tidelig som 13:40. Når klokka nærma seg 21:30 var vi  lufta, men det skulle fortsatt ikkje gå radigt der ifrå.

Då vi endeleg landa i London, viste det seg at flyplassen ikkje egentleg var klar for å ta oss imot. Med andre ord var det ingen gate ledig, og det tok ein heil time før vi fekk baggasjen. Hadde den dog kome litt seinare hadde eg ikkje røkke siste toget mot Kingston, og eg hadde vore fast på Gatwick. Heldigvis skjedde ikkje dette, og eg kom meg fram til Katarina til slutt. Planane for kvelden var sjølvsagt øydelagt, og det var ikkje noko anna å gjere enn å legge seg.

Morgonen derimot starta med ferske jordbær frå det lokale markedet, og ein halvfersk baguett med ost. No var London-dagane igong!

Som de ser var væiret i Kingston typisk England-væir. Det var rått og kaldt. Men det hindra ikkje oss i å gå ute. Nabolaget blei smålig utforska på veg til togstasjonen. Vi skulle nemleg til Oxford.

Vel framme i Oxford blei kameraet gløymt i alt kaoset. Eg var opptatt med å få med meg kvar minste detalj av ting  butikkane, i tillegg til å halde styr på kva butikkar eg ville innom, og kva eg ville styre unda.

Den fyrste butikken som vart besøkt var sjølvsagt Topshop. Dog er den svær og uoversikteleg, så vi bestemte oss for å ta denne igjen i Kingston. Litt roligare, og litt meir oversikteleg.

Før vi visste ordet av det hadde vi praia ein taxi, og var på veg til Old Bond Street for å handle ein fin liten sak.

Ved Old Bond Street/New Bond Street kunne ein finne alle dei største varehusa. Alt frå Tiffany's til Miu Miu. Eg derimot var der for å finne YSL.

Vi tok dagens andre taxi, og påsane mine blei fleire og fleire, og tyngre og tyngre.

Så fann vi ut at det kanskje var lurt å ete lunsj/middag/kvelds sidan vi ikkje hadde ete sidan morgonen. Turen gjekk til Angus Steak House, som er veldig likt Big Horn Steak House.

Eg var sliten og ganske nøgd med dagen, og kunne nesten ikkje vente med å få maten min.

Eg hadde Sirloin biff medium rear med husets heimelaga chips.

Katarina hadde lamb med middelhavs grønsaker og bbq saus.

Kvelden blei deretter enda på den lokale puben med nokre vennar av Katarina. Kameraet blei lagt igjen på rommet, og Fujifilm Instax blei med i staden. Bileta derimot som vart teken, ligg i London, og eg hugsar ikkje korleis dei ser ut! Men kvelden var fantastisk med mange vitsar, nokre erkjennelsar og mangen spørsmål.

My pictures from my first day in London. I kind of forgot to take so many pictures, cuz' it was so much to do!

7 ord

Robin

09.02.2012 kl.22:36

Hei hei! :-)

Fin blogg du har! Men har du husket å delta i trekningen av en Ipad 2?

Gå til min blogg/url og svar på ett spørsmål og du er med i trekningen!

Du får oppgitt en adresse når du har deltatt, som du kan spre videre til venner og bekjente som øker sjansen din for å vinne !

Det kan også være smart å lage ett blogg innlegg om det, det øker sjansen enda ,er! :)

Josefine hoang

09.02.2012 kl.22:44

Det så utrolig koselig ut! =D

therese kristina

09.02.2012 kl.23:28

Ååh, virka som en finfin tur! Og maten ser såå god ut! Legg ut det du har kjøpt òg? :)

MARITA GUNDERSEN

10.02.2012 kl.00:29

Jordbær til frokost! Det så deilig ut.

Åh, jeg gleder meg til å se hva du har handlet jeg, Eirin:-)

Eirin Victoria

10.02.2012 kl.11:27

therese kristina: Sjølvsagt! Skal prøve å få lagt ut noke idag eller imåra. Men jobba i helga, så veit eg kjem til å ha minimalt med energi!

amalie

10.02.2012 kl.12:33

ååh. kjekt å sjå & lese!! bra du kom fram og at de koste dykk !! såg cosy ut (!)

Hanne

10.02.2012 kl.12:54

Åh, som eg saknar London når eg ser desse bilda!

Skal definitivt tilbake :)