om reise

25.07.2012

Hei folkens! Tida gr s himla fort, og det fles desverre som om ferien allereie er over. Men tvert imot; eg driv pakkar til Dublin i skrivandes stond! Skal bli ganske deilig komme seg vekk li...

So long.

Om mindre enn tjuefire timar sitt eg p flyet p veg til Bangkok, for s fyke vidare til Sydney. Sommarfuglar velkommen. Greit nok at eg har budd utenlands fr, men dette er p andre sida av jord...

Dyrepark, Amsterdam.

For f eit lite avbrekk av dei prostituerte, og den tunge lukta, var det greit beske dyreparken i Amsterdam. Det var helde ikkje berre ein dyrepark, men og eit geologisk museeum, eit akvarium ...

Amsterdam, dag for dag.

Eg veit det str at vi var i Brssel g, og det var vi. Men berre ei natt. D vi gjekk ut p kvelden trudde eg ikkje byen var noko fin i det heile, s eg lot kameraet mitt ligge igjen p hotellet. ...

Roma, dag for dag.

Togturen varte ei heil natt, men det gjekk greit fordi vi delte kup med to koslege menn fr Irland. D vi kom fram var det berre passe p alt av verdi, og faktisk finne ein stad sve, fordi vi...

Budapest, dag for dag.

Vi skulle eigentleg til Bratislava, men fekk ikkje kontakt med Hege, s vi reiste til Budapest i staden, og eg angrar ikkje i det heile!Dag in:Vi lata igjen gardinene for at ingen andre skulle kom...

Praha, dag for dag.

Det var ingen bilete av sjlve togturen til Praha, men vips, s var vi der. Dette etter ein god del timar med prating og fjasing, og litt himling med auga fr dei ifr Canada, som trudde vi flgte ...

Berlin, dag for dag.

Dag in:Vi ankom Berlin, og fann berre turistar som ikkje kunne hjelpe oss med finne hostellet. Vi fann Alexander Platz, og endeleg nokon som kunne hjelpe. Tips: Hugs gatenamn eller undergrundsta...

Interrail totusenogti.

Dette var omtrent reiseruta vr: Sandane-Oslo-Berlin-Praha-Budapest-Wien-Roma-Milano-Paris-Brussel-Amsterdam-Rouen-London-Oslo-Sandane. I tillegg skulle vi eigentleg innom Bratislava for beske s...

Skotland, dag for dag.

Sidan eg hadde vore p tur s lenge, og han hadde hatt ferie utan gjere noke, mtte vi p ein tur. Spontant bestillte vi flybillettar til Edinburgh, og slik endte det(sj nedanfor). Grunna drleg...

P 'an igjen.

Eg er komen heim, men energinivet har vore relativt lavt, s blogging om alt eg har opplevd har blitt nedprioritert i forhold til tilbringe tid med han igjen. Men det er ikkje lenge eg fr vere ...

Need no words.

London er som ein forelskelse som ein aldri kjem over, men for meg settjer eg kjerleik fremst. Eg saknar deg. //Kjelde

Over the sea.

No har vi reist lenge gjennom Europa i fleire dagar, og det er p tida med ei skikkeleg avslutning p den tre vekers longe interrail turen vr. Det er likefr vi forlet Frankrike og tar bten over ...

Bonjour.

//Kjelde- Idag befinner eg meg her!- Kva gjer du p?

When in Amsterdam.

Eg skal sei med handa paa hjarte at eg skal vere ein av dei som kan sei: ja, eg reiste til Amsterdam utan aa royke stoff. Hittil er inntrykket veldig bra. Litt folksamt, men eg satsar paa at det sk...

International breakfast.

Frukost i Roma, middag i Milano, frukost i Paris, middag i Brussel. P to dagar! Kva meir er det vel fortelle? Eg tar det igjen nr eg kjem heim til kalde Noreg. Heten tar knekken p ein kvar her...

When in Rome.

Eg er fortsatt mllaus, og veit ikkje kvar eg skal byrje. Skal eg byrje med mongovaluta i Budapest og Praha, eller putekrig med engelskmenn? Uansett s befinn eg meg i Roma, og eg kjenner at det ha...

Africa in Berlin.

Eg hadde faktisk aldri trudd at ein skulle oppleve so mykje forskjellig i Berlin, som vi har gjort. Eg trudde det berre var muren ein kunne sja, og dermed reise heim. Men der tok vi kraftig feil! S...

I can't explain.

Fyrste natta i Berlin var sjuk. Ein ting er at byen har mykje by p, ein anna ting er at folka er annerledes. Etter ti min p togstasjonen sg vi mennesker sminka som skjelett, ifrt gassmasker o...

School's out for ever!

Vidaregandes siste eksamen er fullfrt, og besttt med fem som karakter. Eg har satt hadet til dei fleste klassekameratane, sett vekk i fr dei som var s fyllesjuke at dei ikkje kom seg p skulen...

Stress-faktor 100.

Korleis skal ein kunne bde pakke til interrail, ha tid til kjraste, lese til eksamen, lage presentasjon til eit stort mte, vre p jobb, og ta avskjed med gode folk etter 3 r, samtidig p neste...

Musikk til meg.

Tida flyr nr ein les til eksamen (og ikkje klarar konsentrere seg). Sidan interrail nermar seg, og iPoden min er lite oppdatert, kan du vere s snill komme med musikkforslag!Eg skjer god reis...

Lonesome traveler.

Eg har forresten glymt fortelle de kva eg skal gjere i sommar! Interrail gjennom Europa med gode venar, kva seier de? Eg seier fintfintfint! Eg er enda ikkje sikker p kvar vi skal, men eg veit ...

lesund dag ein og to.

Sidan det har vore s hektisk dei siste dagane, fant vi ut at vi skulle komme oss vekk, kun vi to, for ei helg. Valget vart lesund, ikkje veit eg kvifor, men fint var det.Dag in:Vi hadde fantasti...

One day in Paris.

Obs! Tekst-bombe:Etter nesten ei heil veke i Rouen, var det p tide vende nasa si mot Paris, slik at det skulle bli lettare komme seg til flyplassen siste dagen. Det var sjlvsagt regn og kaldt...

Home sweet home!

Franskmannen snakkar norsk til nordmenna, dei snakkar engelsk tilbake, og han byrjar p fransk. Vi ser undrande p kverandre og fortsetter p norsk til kverandre, han hiv seg inn i samtala p norsk...

Alt kan endrast.

Vi skulle eigentleg ut g i gatene. Sj p alle menneska, og ta bileter av alt og alle. Regnet hadde bestemt seg for at slik skulle det ikkje bli. Det hadde bestemt seg for at vi skulle trippe ru...

Bonjour!

Fr f mest mogleg ut av dagen er det om gjere og st opp s tidelig som mogleg. Hittil har vi vore p eit trykkeri, sett staden der Jeanned'Arc blei drepen, funne ut at dei ikkje har Starb...

Bienvenue Rouen!

Verda er surrealistisk, og det utenkelig tenke p at eg var i kalde Noreg i gr. Dessutan er det eit under at vi kom fram, ettersom det starta stor straik p flyplassen vi skulle til, og alle fly...

Problemstilling her, problemstilling der.

Det er kun fem dagar til eg reiser til Frankrike, og eg burde begynne tenke p kva eg skal ha med meg, og eg burde sy ferdig kjolane eg har begynt p. Men nei. Eg vil helde ligge i senga heile da...

Out with the old, in with the new.

Etter uttellelige forsk p finne ein fin resturant som hadde ledig bord i dag, gav vi opp. Dei einaste resturantane som hadde ledig bord hadde enten ein overprisa many, var kjempe harry, eller h...

Humanity.

// lenkje - Kun fordi det er slik det ser ut her.Har fortsatt ikkje funne noko lysning p kordan eg skal f bileta fr turen inn p maskina. Ikkje berre fordi eg ikkje har kabel, men og fordi den ...

Kiss and don't tell.

Det er no eg skal skrive eit langt innlegg om nordmenns rare oppfrsel p fylla i Spania p lik linje med charterturismen, men d vil eg p ein og annan mte klare og rpe meg sjlv. Ikkje det at v...

The last 24 hours.

P dei siste fireogtjue timane har det skjedd som mangt. Etter ha venta p det forsinka flyet nr. 1 kom Mildrid og eg endeleg fram til Spania. Der skulle vi vente p fly nr.2 (som og var forsinka...

Eg skal bli punkar.

Eg er endeleg komt meg heim etter ha sttt opp klokka 6 om morgonen og reist med bil, buss og ferje ca6 timer p ein dag. Deileg komme heim og sleppe ha ein onge foran seg som sitter og seier...

Singin' drunken lullabies.

Eg er i live. Vel og merke so i live som ein kan vre etter ha sttt opp klokka 5 to dagar p rad, etterfulgt med longe timar ut p dagen fr ein endeleg kan krype i senga. Eg har sjlvsagt vore ...

Permettez-moi d'aller dormir.

Kvifor skal det vre so vanskelig gje folket anstendige prisar p flybillettar? Eg vil vil vil so gjerne kunne reise heim igjen til Gran Canaria til nyttr utan mtte legge ut 6000 kroner for ...

It all comes to an end.

Det er ikkje slik at eg vil det skal slutte, men nokon gonga m det bli snn. Nettopp fordi eg lev i den voksne verdenen og har eit visst ansvar, ogs kalt jobb. Men det betyr ikkje at eg skal slut...

I det siste har eg levd.

Eg merkar virkelig det er sommar. Eg er ikkje avhengig av pcen lengre, ikkje er eg avhengig av den ydelagde mobilen min helder. Og p grunn av desse to tinga har eg omtrent ikkje hatt kontakt med ...

Man skal jobbe hardt for komme seg p beina.

To daga (netter/morningar) veit sette sine spor p kroppen. Men nr ein mter so monge spennande personar som vi har gjort, gjer det ingenting at ein gr legger seg klokka 5 om morningen, for s...

It goes on and on at On Anon

Det har vore ei hektisk veke, samt ei av dei beste vekene paa lenge. Det er ikkje som i Norge paa noken som helst maate, og eg likar det. Mennesker er seg sjolve. Dei er utadvendte og mottakelige, ...

Within 24hours.

Det er mandag og starten p ei ny veke. Starten p eit nytt eventyr! Det er deilig kunne sve lenge. Til tross for at eg eigentleg skulle vore p skulen, er eg det ikkje. eg har ftt avspasering ...

I nuet gjer eg ingenting.

Klokka nrmar seg kveld for min del. Det er ikkje rart med tanke p ei slik lang helg eg har hatt. Med jobb, barnepass og pakking er der ikkje mykje energi til overs. Srlig ikkje etter at det har ...

Shanghai is the place to be!

Til tross for fantastisk vir i Noreg, lenktar eg vekk! Eg kjenner eg er rastlaus der eg ligg i 30 graders solsteik med musikk p yret. Men kvar ville eg vore nett no? Eg for min del ville vore i ...

I'll run away with you.

Er det ikkje herleg vakne kjempe tidelig, for deretter kunne snu seg tenke: Eg kan faktisk sove end lengre? Eg veit eg elska ditta, og eg "elska" slike dagar som ditta. Nemleg hgt...

London, her kjem eg!

Eg har lengta. 'gud som eg har lengta! Heldigvis kom eg opp i skriftelig eksamen, og "slepp" difor den siste veka p skulen, som igjen kun bestr av munteleg-eksamenar. Med ei heil e...

Tilbake til det virkelige liv.

Etter ei veke i paradis er det vanskelig skulle stille haudet inn igjen til det virkelig liv. Nemlig skule. Det burde rett og slett ikkje vre lov plassere oss i eit klasserom p dinna mten. I...

Borte bra, men London best!

Eg skjnnar ikkje koffr alle skal ha Frankrike til vre so fantastisk som det er. Eg for min del foretrekker London! Selvflgelig ville det heile vore mykje bedre om eg faktisk kunne fransk, og ...

Oxford shopping!

Det er p tide med ei skikkelig, og d meiner eg skikkelig shopping runde! Ikkje det at dagen i gr ikkje gav gevinst, men no vil det bli oversiktig shopping.Dagen i gr tilbrakte vi p en plass so...

For ei lykke!

Reisa starta klokka 5 i dag tidleg! Det tar litt p, men i det heile er alt ok! Spesielt nr vi kjem fram og alt er HERLIG!Vi var rimelige skaptiske nr vi nrma oss flyplassen. Av det vi kunne sj...

Vous voir en France !

Etter mykje om og men, blir det London tur. Den har vore utsatt i eit halvt r, men no. No skal eg faktisk reise! Det heile fles fantastisk ut. Sett vekk i fr at kofferten min er ydelagt fr ein...

Du vakre Bergen atter ein gong!

Eg er kjempe klar til reise, sett vekk i fr at eg end ikkje har pakka kofferten min, men snn psykisk sett er eg klar! Eg har virkelig sttt p i det siste, fler eg, og fortjen ein tur til den...

London & Paris, bby!

Herrigud som eg gler meg! London i pska med min gode Katarina, Stine og Sigg.. Tenk! Ei heil veke i London, uten voksne, for so og ta toget til Frankriket, og vre der i 2 daga! Kan det bli betre?...

Ut p tur, aldri sur..

Det e so deilig og reise! Spesielt visst du har nokon og reise med. I ditta tilfellet har eg ftt ra av og bli underhaldt av Katarina.. Min kjre Affe.. Vi har hatt det LITT for morro p bussen, o...

Bergen, eg kjem.

Eg burde sve, eg e ikkje trtt.. For rastlaus! Gleda meg berre til og reise vekk her i fr, komme meg til Bergen..Og nye livet i ei veke! Skal d ikkje vre i Bergen heile veka, men nerme nok.. Bl...