om reise

25.07.2012

Hei folkens! Tida går så himla fort, og det føles desverre som om ferien allereie er over. Men tvert imot; eg driv å pakkar til Dublin i skrivandes stond! Skal bli ganske deilig å komme seg vekk li...

So long.

Om mindre enn tjuefire timar sitt eg på flyet på veg til Bangkok, for så å fyke vidare til Sydney. Sommarfuglar velkommen. Greit nok at eg har budd utenlands før, men dette er på andre sida av jord...

Dyrepark, Amsterdam.

For å få eit lite avbrekk av dei prostituerte, og den tunge lukta, var det greit å besøke dyreparken i Amsterdam. Det var helde ikkje berre ein dyrepark, men og eit geologisk museeum, eit akvarium ...

Amsterdam, dag for dag.

Eg veit det står at vi var i Brüssel óg, og det var vi. Men berre ei natt. Då vi gjekk ut på kvelden trudde eg ikkje byen var noko fin i det heile, så eg lot kameraet mitt ligge igjen på hotellet. ...

Roma, dag for dag.

Togturen varte ei heil natt, men det gjekk greit fordi vi delte kupé med to koslege menn frå Irland. Då vi kom fram var det berre å passe på alt av verdi, og faktisk finne ein stad å såve, fordi vi...

Budapest, dag for dag.

Vi skulle eigentleg til Bratislava, men fekk ikkje kontakt med Hege, så vi reiste til Budapest i staden, og eg angrar ikkje i det heile!Dag éin:Vi lata igjen gardinene for at ingen andre skulle kom...

Praha, dag for dag.

Det var ingen bilete av sjølve togturen til Praha, men vips, så var vi der. Dette etter ein god del timar med prating og fjasing, og litt himling med auga frå dei ifrå Canada, som trudde vi følgte ...

Berlin, dag for dag.

Dag éin:Vi ankom Berlin, og fann berre turistar som ikkje kunne hjelpe oss med å finne hostellet. Vi fann Alexander Platz, og endeleg nokon som kunne hjelpe. Tips: Hugs gatenamn eller undergrundsta...

Interrail totusenogti.

Dette var omtrent reiseruta vår: Sandane-Oslo-Berlin-Praha-Budapest-Wien-Roma-Milano-Paris-Brussel-Amsterdam-Rouen-London-Oslo-Sandane. I tillegg skulle vi eigentleg innom Bratislava for å besøke s...

Skotland, dag for dag.

Sidan eg hadde vore på tur så lenge, og han hadde hatt ferie utan å gjere noke, måtte vi på ein tur. Spontant bestillte vi flybillettar til Edinburgh, og slik endte det(sjå nedanfor). Grunna dårleg...

På 'an igjen.

Eg er komen heim, men energinivået har vore relativt lavt, så blogging om alt eg har opplevd har blitt nedprioritert i forhold til å tilbringe tid med han igjen. Men det er ikkje lenge eg får vere ...

Need no words.

London er som ein forelskelse som ein aldri kjem over, men for meg settjer eg kjerleik fremst. Eg saknar deg. //Kjelde

Over the sea.

No har vi reist lenge gjennom Europa i fleire dagar, og det er på tida med ei skikkeleg avslutning på den tre vekers longe interrail turen vår. Det er likefør vi forlet Frankrike og tar båten over ...

Bonjour.

//Kjelde- Idag befinner eg meg her!- Kva gjer du på?

When in Amsterdam.

Eg skal sei med handa paa hjarte at eg skal vere ein av dei som kan sei: ja, eg reiste til Amsterdam utan aa royke stoff. Hittil er inntrykket veldig bra. Litt folksamt, men eg satsar paa at det sk...

International breakfast.

Frukost i Roma, middag i Milano, frukost i Paris, middag i Brussel. Pà to dagar! Kva meir er det vel à fortelle? Eg tar det igjen nàr eg kjem heim til kalde Noreg. Heten tar knekken pà ein kvar her...

When in Rome.

Eg er fortsatt màllaus, og veit ikkje kvar eg skal byrje. Skal eg byrje med mongovaluta i Budapest og Praha, eller putekrig med engelskmenn? Uansett sà befinn eg meg i Roma, og eg kjenner at det ha...

Africa in Berlin.

Eg hadde faktisk aldri trudd at ein skulle oppleve so mykje forskjellig i Berlin, som vi har gjort. Eg trudde det berre var muren ein kunne sja, og dermed reise heim. Men der tok vi kraftig feil! S...

I can't explain.

Fyrste natta i Berlin var sjuk. Ein ting er at byen har mykje ä by pä, ein anna ting er at folka er annerledes. Etter ti min pä togstasjonen säg vi mennesker sminka som skjelett, ifört gassmasker o...

School's out for ever!

Vidaregåandes siste eksamen er fullført, og bestått med fem som karakter. Eg har satt hadet til dei fleste klassekameratane, sett vekk i frå dei som var så fyllesjuke at dei ikkje kom seg på skulen...

Stress-faktor 100.

Korleis skal ein kunne både pakke til interrail, ha tid til kjæraste, lese til eksamen, lage presentasjon til eit stort møte, være på jobb, og ta avskjed med gode folk etter 3 år, samtidig på neste...

Musikk til meg.

Tida flyr når ein les til eksamen (og ikkje klarar å konsentrere seg). Sidan interrail nermar seg, og iPoden min er lite oppdatert, kan du vere så snill å komme med musikkforslag!Eg søkjer god reis...

Lonesome traveler.

Eg har forresten gløymt å fortelle de kva eg skal gjere i sommar! Interrail gjennom Europa med gode venar, kva seier de? Eg seier fintfintfint! Eg er enda ikkje sikker på kvar vi skal, men eg veit ...

Ålesund dag ein og to.

Sidan det har vore så hektisk dei siste dagane, fant vi ut at vi skulle komme oss vekk, kun vi to, for ei helg. Valget vart Ålesund, ikkje veit eg kvifor, men fint var det.Dag éin:Vi hadde fantasti...

One day in Paris.

Obs! Tekst-bombe:Etter nesten ei heil veke i Rouen, var det på tide å vende nasa si mot Paris, slik at det skulle bli lettare å komme seg til flyplassen siste dagen. Det var sjølvsagt regn og kaldt...

Home sweet home!

Franskmannen snakkar norsk til nordmenna, dei snakkar engelsk tilbake, og han byrjar på fransk. Vi ser undrande på kverandre og fortsetter på norsk til kverandre, han hiv seg inn i samtala på norsk...

Alt kan endrast.

Vi skulle eigentleg ut å gå i gatene. Sjå på alle menneska, og ta bileter av alt og alle. Regnet hadde bestemt seg for at slik skulle det ikkje bli. Det hadde bestemt seg for at vi skulle trippe ru...

Bonjour!

Får å få mest mogleg ut av dagen er det om å gjere og stå opp så tidelig som mogleg. Hittil har vi vore på eit trykkeri, sett staden der Jeanned'Arc blei drepen, funne ut at dei ikkje har Starb...

Bienvenue à Rouen!

Verda er surrealistisk, og det utenkelig å tenke på at eg var i kalde Noreg i går. Dessutan er det eit under at vi kom fram, ettersom det starta stor straik på flyplassen vi skulle til, og alle fly...

Problemstilling her, problemstilling der.

Det er kun fem dagar til eg reiser til Frankrike, og eg burde begynne å tenke på kva eg skal ha med meg, og eg burde sy ferdig kjolane eg har begynt på. Men nei. Eg vil helde ligge i senga heile da...

Out with the old, in with the new.

Etter uttellelige forsøk på å finne ein fin resturant som hadde ledig bord i dag, gav vi opp. Dei einaste resturantane som hadde ledig bord hadde enten ein overprisa many, var kjempe harry, eller h...

Humanity.

// lenkje - Kun fordi det er slik det ser ut her.Har fortsatt ikkje funne noko løysning på kordan eg skal få bileta frå turen inn på maskina. Ikkje berre fordi eg ikkje har kabel, men og fordi den ...

Kiss and don't tell.

Det er no eg skal skrive eit langt innlegg om nordmenns rare oppførsel på fylla i Spania på lik linje med charterturismen, men då vil eg på ein og annan måte klare og røpe meg sjølv. Ikkje det at v...

The last 24 hours.

På dei siste fireogtjue timane har det skjedd som mangt. Etter å ha venta på det forsinka flyet nr. 1 kom Mildrid og eg endeleg fram til Spania. Der skulle vi vente på fly nr.2 (som og var forsinka...

Eg skal bli punkar.

Eg er endeleg komt meg heim etter å ha stått opp klokka 6 om morgonen og reist med bil, buss og ferje ca6 timer på ein dag. Deileg å komme heim og sleppe å ha ein onge foran seg som sitter og seier...

Singin' drunken lullabies.

Eg er i live. Vel og merke so i live som ein kan være etter å ha stått opp klokka 5 to dagar på rad, etterfulgt med longe timar ut på dagen før ein endeleg kan krype i senga. Eg har sjølvsagt vore ...

Permettez-moi d'aller dormir.

Kvifor skal det være so vanskelig å gje folket anstendige prisar på flybillettar? Eg vil vil vil so gjerne kunne reise heim igjen til Gran Canaria til nyttår utan å måtte legge ut 6000 kroner for å...

It all comes to an end.

Det er ikkje slik at eg vil det skal slutte, men nokon gonga må det bli sånn. Nettopp fordi eg lev i den voksne verdenen og har eit visst ansvar, også kalt jobb. Men det betyr ikkje at eg skal slut...

I det siste har eg levd.

Eg merkar virkelig det er sommar. Eg er ikkje avhengig av pcen lengre, ikkje er eg avhengig av den øydelagde mobilen min helder. Og på grunn av desse to tinga har eg omtrent ikkje hatt kontakt med ...

Man skal jobbe hardt for å komme seg på beina.

To daga (netter/morningar) veit å sette sine spor på kroppen. Men når ein møter so monge spennande personar som vi har gjort, gjer det ingenting at ein går å legger seg klokka 5 om morningen, for s...

It goes on and on at On Anon

Det har vore ei hektisk veke, samt ei av dei beste vekene paa lenge. Det er ikkje som i Norge paa noken som helst maate, og eg likar det. Mennesker er seg sjolve. Dei er utadvendte og mottakelige, ...

Within 24hours.

Det er mandag og starten på ei ny veke. Starten på eit nytt eventyr! Det er deilig å kunne såve lenge. Til tross for at eg eigentleg skulle vore på skulen, er eg det ikkje. eg har fått avspasering ...

I nuet gjer eg ingenting.

Klokka nærmar seg kveld for min del. Det er ikkje rart med tanke på ei slik lang helg eg har hatt. Med jobb, barnepass og pakking er der ikkje mykje energi til overs. Særlig ikkje etter at det har ...

Shanghai is the place to be!

Til tross for fantastisk væir i Noreg, lenktar eg vekk! Eg kjenner eg er rastlaus der eg ligg i 30 graders solsteik med musikk på øyret. Men kvar ville eg vore nett no? Eg for min del ville vore i ...

I'll run away with you.

Er det ikkje herleg å vakne kjempe tidelig, for deretter å kunne snu seg å tenke: Eg kan faktisk sove endå lengre? Eg veit eg elska ditta, og eg "elska" slike dagar som ditta. Nemleg høgt...

London, her kjem eg!

Eg har lengta. Å'gud som eg har lengta! Heldigvis kom eg opp i skriftelig eksamen, og "slepp" difor den siste veka på skulen, som igjen kun består av munteleg-eksamenar. Med ei heil e...

Tilbake til det virkelige liv.

Etter ei veke i paradis er det vanskelig å skulle stille haudet inn igjen til det virkelig liv. Nemlig skule. Det burde rett og slett ikkje være lov å plassere oss i eit klasserom på dinna måten. I...

Borte bra, men London best!

Eg skjønnar ikkje koffår alle skal ha Frankrike til å være so fantastisk som det er. Eg for min del foretrekker London! Selvfølgelig ville det heile vore mykje bedre om eg faktisk kunne fransk, og ...

Oxford shopping!

Det er på tide med ei skikkelig, og då meiner eg skikkelig shopping runde! Ikkje det at dagen i går ikkje gav gevinst, men no vil det bli oversiktig shopping.Dagen i går tilbrakte vi på en plass so...

For ei lykke!

Reisa starta klokka 5 i dag tidleg! Det tar litt på, men i det heile er alt ok! Spesielt når vi kjem fram og alt er HERLIG!Vi var rimelige skaptiske når vi nærma oss flyplassen. Av det vi kunne sjå...

Vous voir en France !

Etter mykje om og men, blir det London tur. Den har vore utsatt i eit halvt år, men no. No skal eg faktisk reise! Det heile føles fantastisk ut. Sett vekk i frå at kofferten min er øydelagt frå ein...

Du vakre Bergen atter ein gong!

Eg er kjempe klar til å reise, sett vekk i frå at eg endå ikkje har pakka kofferten min, men sånn psykisk sett er eg klar! Eg har virkelig stått på i det siste, føler eg, og fortjen ein tur til den...

London & Paris, bby!

Herrigud som eg gler meg! London i påska med min gode Katarina, Stine og Sigg.. Tenk! Ei heil veke i London, uten voksne, for so og ta toget til Frankriket, og være der i 2 daga! Kan det bli betre?...

Ut på tur, aldri sur..

Det e so deilig og reise! Spesielt visst du har nokon og reise med. I ditta tilfellet har eg fått æra av og bli underhaldt av Katarina.. Min kjære Affe.. Vi har hatt det LITT for morro på bussen, o...

Bergen, eg kjem.

Eg burde såve, eg e ikkje trøtt.. For rastlaus! Gleda meg berre til og reise vekk her i frå, komme meg til Bergen..Og nye livet i ei veke! Skal då ikkje være i Bergen heile veka, men nerme nok.. Bl...